Catalan English French German Italian Portuguese Spanish

Detall de l'oferta Formativa

Com fer L'ESTUDI de MERCAT de la teva idea de negoci

Gestió empresarial

Data Inici: 18/02/2020
Data Fi: 18/02/2020
Durada: 4.5 h.
Horari: 9.30 a 14
Adreçat a: Empresa i emprenedoria

En aquest curs es proporciona una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la presa de decisions. Expliquem quina és la informació crítica, quines fonts d'informació estan disponibles i fem possible una anàlisi àgil, ràpida i molt útil, per tal de quantificar el mercat, definir els nostres clients i així poder prendre les mesures més adequades per a determinar la viabilitat de la idea de negoci. És el primer pas!

Coneix indicadors necessaris per saber si un projecte empresarial pot ser viable

  • Qui són els meus clients?
  • Què vol dir viabilitat? Val la pena la meva idea de negoci. Viabilitat legal, tècnica, econòmica, comercial, financera, social.
  • Què vol dir mida del mercat? Quina és la mida crítica del mercat?
    • Com la calculo?
    • Els 8 mètodes per calcular la mida del mercat
  • Les fonts d’informació – on trobo la informació que necessito
    • Adreces útils d'internet
    • L'enquesta - exemples
    • GOOGLE com a font d'informació
  • Conclusions

Docent: Eulália Balañà Quintero

Les places són limitades, cal inscripció prèvia. L'assistència és gratuïta.

Inicieu sessió per a gestionar la inscripció a aquesta activitat o doneu-vos d'alta.

 

Inici Sessió